20110930

tgif

IMG_7112
IIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!! Arvatkaapa vaa kuka pääsee huomen Skrillexin keikalle?!?! THIS GIRL. Aaah voisinko olla enemmän onnessaan täl hetkel hihihii :-)
Muita uutisii ois et tänää mul oli koulus neljä koet, eli toisinsanoen joka aineest, ja sain kaikist muist täydet paitsi kuviksest, fail :-D Mun video broadcast opettaja oli niiiiin ylpee must kosk meit on joku 25 sil tunnil ja vaa 2 sai täydet joista toinen oli the finnish girl haha. Mun drama opettaja kans kehu mua mun siskolle iha ummet lammet, mun box set oli kuulemma tosi upee ja se oli tosi impressed kaikkeen, ihan kivasti menee siis koulun suhtee :-D Mun espanjan opettaja maisto salmiakki purkkaa ja _rakastu siihe, ja pyys et jos joku lähettää sitä mulle suomest nii se antas sen isälle joululahjaks koska se ois kuulemma sille tosi iso juttu haha. Jos siis haluutte et saan A'n espanjast nii alkakaahan lähettelee ;) Ja mun kuviksen maikka alko eilen kaikkee selittelee et sun ei pitäs olla täs tunnil, tää on iha liia helppoo sulle, sut pitää laittaa more advanced classes :-D En tosiaa tiiä miten mun lahjakkuudet joista kukaa ei tienny vaa paistaa tääl ahaha. Nii ja sit se sano et mut oli laitettu toisee kurssii joka on liian helppo nii se sano et mun pitää mennä opolle puhuu et se laittaa mut edistyneempää tunnille haha.
Tää viikko on menny taas iha sikke nopeesti, en tajuu miten aika lentää tääl! Viikon pääst onki jo homecoming ja mul ei oo vielkää mekkoo. Mut huomen me mennää ostaa se mulle for real :D Sain kans mun forever21 tilauksen tehtyy jee!
IMG_7099
Tänää meil ois taas jefu peli jossai mut entiiä ollaanks menos ku Careyl on semmone homecoming juttu toises koulus ja se menee sinne ja onpas taas sekavaa.. Mä meen ehk Davisille hengaa sen kaa mut entiiä ku nää pojat ei tääl oikee osaa pitää suunnitelmist kii haha. Nojoo. Nyt mun pitää kummiski auttaa Careyt valmistautuu hihiii. Ainiii jos joku joka lukee tätä käyttää googleplussaa saa auttaa mua sen käytös jos haluu, heh. Gracias :)
IMG_7054

Ei kommentteja: