20110919

live free

IMG_6735
Elämä hymyilee! Koulu ei oo vaikeet, mul on parhaat kaverit ja ihana perhe. Täl hetkel se ajatus siit et joskus iskis koti-ikävä tuntuu ihan vieraalt. Mun suomi on huonontunu ihan hirveesti joten täälki saattaa löytyy sen mukaa sit virheit. Nauroin itteni just kipeeks ku puhuin Nean kaa skypes ja tajusin et mun suomi ei oo enää ees suomee :-D Nojoo... Homecoming mekkoo en oo vielkää saanu aikaseks hankittuu MUT me mennää tänä viikonloppun ettii niit! Siis ihan oikeesti mennää tää ei oo nyt mitää läppää. Carey tilas pari tosi kivannäköst netist ja jos se ei sit tykkää jostai nii voin ottaa ehk jonkun niist, jee :-) Mun piti tänää kans vihdoin laittaa mun forever21 tilaus mut mun tili ei joteski toiminu siel joten pitää odottaa huomiseen yyyh. Sen jälkee mun kone sammutti ittensä kaikenlisäks joten mun tilaust ei ois muuteskaa voinu tehä..
IMG_6736
Huomen mun piti Virginian kaa esittää meijän Mamma mia biisi mut sit ku oltii menos ostaa meijä vaatteit sitä varten sen äiti ilmotti et sil on lääkäri samaa aikaa :-D Eli joudun sit vetää huomen koko biisin ehkä soolona, toivottavasti en koska mul ei ees oo sitä musaa :) Sit meijän koulus järkätää huome (koulun jälkee) miss GHS kilpailu eli siis niiku semmone kykykilpailu jos on kaikkii tyttöi meijä koulust jotka sai vapaasti osallistuu (melkee kaikki niist laulaa ja/tai tanssii haha) ja ne ketä tunnen osallistujoist on sikke hyvii laulajii eli en jaksa oottaa! Koulun jälkee lupasin hengaa Davisin kaa mut en kyl viel tiiä mitä tehää haha. Tääl on joteski niin outoo ku must tuntuu suomes ettei me koskaa suunnitella mitää, mut sit tulin tänne! Sanotaa vaa et nähää viikonloppun tai koulun jälkee tmv mut ei koskaa sovita mitää erityist ja sit mennää vaa fiiliksen mukaa. Joskus se on ihan jees mut sit välil alkaa ottaa päähä. Tää saa nyt kuulostaa mut kunno neuroottiselt vaik ei se nyt iha niinkää mee heh.
Nojoo, voisin nyt pikasen päivityksen jälkee mennä nukkuu, oon taas ollu hirveen väsyny, kosk vaik eilenki menin siin ysin mais nukkuu nii valvon viel joskus kahelt, buu. Koht kaikki siel koton päin kummiski jo heräilee eli hyvää huomenta rakkaalle kotimaalle, mä painun nyt pehkuihin! :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tol punajalal on kauhee feikki hymy :s mut tol punapaidal (:D) on ihana !

Tua kirjoitti...

ahaha nojoo mun mielest suoraan sanottuna kaikil jenkkiläisil on hirveet tekohymyt :-D siis aina ku otetaa kuva nii hirvee virnistys naamaa ja sit ku kuvat otettu nii näytetää taas normaalilt ahaha :D se pitää vaa kokee, itelleniki alkanu tarttuu toi hirvee kamerahymy, hyi.. nää ei kyl ite tajuu et ne tekee semmosen ilmeen! sit ku sanoin näille nii nää oli iha et mitääh, en mä mitää semmosta tee!:D