20110911

nine/eleven

Heipä hei rakkaat kamuset ja lukijat, pari päivää taas vierähtäny et oon ehtiny postaa. Vaik must ei tunnu koskaa et me varsinaisesti tehtäs mitää nii silti sattuu ja tapahtuu ja en koskaa jaksa avaa bloggerii heh. 17 päivää oon ehtiny jo olla tääl ja tänää on yhen jenkkien traagisimman päivän 10vuotis päivä (jos toi nyt on proper finnish...). Sen kunniaks meil oliki koulus perjantain vähä erilainen aikataulu. Jaksoin raahautuu kouluu vaik mun olo oli viel aik hirvee mut onneks mul on viel buranaa nii niitä vetämäl sit hoidin sen päivän kunnial loppuu! Aikataulu oli kyl vähä erilainen normipäiväst. Tunnit oli lyhyempii, mul oli ekaa kertaa homeroom täälläoloaikana (jos jaettii vaa meijän tulokset tähän mennes, mun paperishan oli tosiaa kokonaine yks arvosana espanjasta joka oli 100 eli paras mahollinen), sit assembly jos oltii tosi isänmaallisii ja mietittii mitä 10vuot sit oikee tapahtu ja eipä sit sen kummempia. Päivä oli lyhyempi joten kelpas mulle! Ilta me sit vietettii Michaelin luon Careyn ja Marianan kaa ja siel oli jotai muitki mut en oikee saanu selvää keit ne oli :D Loppuilta oli niin hirvee et en sitä tänne viitti jakaa haha...
Tänää aamul me vaa jillailtii kunnes me mentii lake lanierille. Se järvi on kyl nii upee ettei mitää rajaa, muistuttaa mua suomest joteski vaa iha hirveesti :-) paitsi et tääl oli tänää semmoset +32 astet toisinku suomes 20 astet kylmempää ahaha... Ku me mentii sinne käytii subin kaut joka oli ihan super confusing, vaik se oli melkee sama ku suomes nii en silti joteski tajunnu mitää ja Carey ja Susanna vaa nauro mulle sen koko ajan ku käytii siel :(
Me oltii siel järvel mun host äitin parhaan kaverin kanssa, semi random i know :-D ja sit kaks jotai miestä en tiiä...haha. Ja siel oli semmone putkihommeli jota pitkin me sit Susannan kaa kiivettii ja hypättii alas! Se oli iha hulluu kävellä sitä pitkin ku pelkäsin koko ajan et horjahdan, ja me melkee kaaduttiiki parii otteesee. Ja varsinki ku käveltii siin kohtaa mis oli viel maata, pelkäsin koko ajan et kaadun ja sit mun kallo halkee. Hyvä et on vilkas mielikuvitus, eikö?! Oon hyppytornist hypänny korkeemmaltki mut ei se ollu mitää verratun tohon, toi oli niin paljon kivempaa :) Ja nyt oon true Gainesvilleläinen hahahaa. 
Järvelt me tultii himaa ja sit me mentii kirkkoo kattoo jefuu. Eli toisinsanoen me syötii juotii syötii syötii juotii syötii. Eihän me tääl mitää muut tehäkkää :-D On nii random juoda punasist mukeist iha casually ku suomes kaikki palvoo niit hehe. Ne tilat oli sikke siistit mut mul ei ollu kameraa mukan! Mut me varmasti mennää viel uusiks sinne :-) Kirkost käveltii takas himaa Careyn kaa (ja oltii kans kävelty sinne, apua mitä tääl tapahtuu?) ja sit vähä ajan pääst lähettii viel kauppaa ostaa meikkei mut ne ilmotti et joku dude on siel huomen joka osaa auttaa mua paremmin :D Varattii mulle sit aika ja huomen kolmelta tiiän mikä on just oikee bare minerals väri mulle. Jeeezzz. Sielt taas _käveltiin semmosee paikkaa mis sai jätskii joka oli kyl tavallaa froyot, en iha tajunnu systeemii ja siel oli yli 100 juttuu mitä siihen sai laittaa päälle. Siis esim kastikkeit tai muroi tai suklaapaloi. Ja siis kaiken sai ite päättää tasantarkkaa mink määrän haluu mitäki ja sit siel maksetaan painon mukaa. Mä haluun tommosen suomee!! Carey teki meille annoksen ja se oli aika gross näkönen mut iha hyvin se meni alas :D! Ku oltii viemäs Michaelii himaa me jäätii autoo juttelee kuka veis Callien homecomingii, ja sit meijä host mami vähä vihastu ku meil meni nii myöhää ja meil oli siel autos sille jätski vietävän :D
Elossa kuitenki oon vaik oon vielki vähän kipeen. Kurkkuu ei oikee satu muuten ku aamusin ja mun yskä on iha hirvee. Mun ääni kans välil menee ihan kokonaa ja mun ääni kuulostaa muuteski oudolt :D 
Nää postaukset taitaa ain vähän venyy mut toivottavasti ei haittaa :) Jos te muuten haluutte videopostaust jostai nii sanokaa, teen mielelläni :)!! Nyt vois mennä nukkuuu koska kello tulee yks yöl ja mikää mitä mä kirjotan ei taida make sense. Hyvii öitä siis kaikille jotka on täl puolen maailmaa, ja suomelle hyvää huomenta! :-)


ps kuvat on torstailt, voisin tehä huomen vaik postauksen mis on pelkästää kuvii ja ei ollenkaa mun pälätyksii! :)

Ei kommentteja: