20110904

9/4/11

Hurrikaanin tulokset tulee näkymää tääl huomenna. Rankkasade on siis tulos tänne, jonka takii me mennääki tänää shoppailee eikä huomen. En sit tiiä millon meijän photoshootit onnistuu, yhyy. Eilen ku oltii menos kuuntelee sitä blue grass musiikkii, ajettii semmosen niiiin söpön paikan ohi et en oo söpömpää nähny! Sinne me mennää sit joku päivä ottaa niit kuvii, jee ! :-)
Eilis ilta meni sit tosiaa siihe et haettii eka Mariana, käytii syömäs hampparit ja mentii kuuntelee blue grass musiikkii. Se oli oikeesti just hyvää musaa ja meil oli sikke hauskaa siel :-D Se koko tapahtuma tuli suorana radiost koko ameriikan maalle, sit huudettii sielt välist ain jotai nii toivottavasti joku kuuli meijät hehe. Sit sen jutun jälkee saatii yhen niitten soittajien kaa kuva! Ja ennen koko juttuu käytii ostaa caramel apple, se oli eka oudon makust mut ku siihen tottu nii se oli niiiiin hyvää. Nami nam nam. Esityksen jälkee käytii sit viel ostaa jätskit heh.
Eilen tuli kyl taas naurettuu kivasti, en kestä kuinka hauskoi Mariana ja Carey on :-D otettii iha hirveit kuvii ku mul oli kerranki kamera mukana. Koht suuntaan varmaa suihkuu ja sit shoppailee. Tänää saan varmaa kans mun american numberin, jeeeeeeeees!
 our ride

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oot lihonu

Anonyymi kirjoitti...

sull on liian tummat kulmakarvat.. :(

Tua kirjoitti...

haha oon kyl laihtunu nyt mut ihan miten vaa :-D näytän vaa kunno läskilt mun siskoihi verratun heh..

mun kulmat värjättii just ennenku tulin tänne mut ei ne mun mielest näytä ees nii tummilt näis kuvis? entiiä oon varmaa tulos sokeeks tääl ahaha :D

Anonyymi kirjoitti...

Mitä ihmettä? kaikki tullee vaan mollaa sua tänne XD? ei sun kulmat oo liian tummat :) Ja ihana toi baari , missä on noi punaset jakkarat :))! just tollanen amerikkalainen, niinku leffois ;D!

Anonyymi kirjoitti...

Jee kivaa lukee sun löpinöitä! Ja fanitan tota koiraa :D

- Irkku

Tua kirjoitti...

riina: haha joo en tiiä mut ei mua kiinnosta on kiva tietää ihmisten mielipiteit haha! :-D joo älä toi oli sikke söpö toi paikka :)!

iiris: hah joo toi koira on oikeesti hullu !! :-D kaikki on ain sillee "dont you just hate bella" ahaha :DD mut hyvä et on kiva koska kamsui varten nyt tänne kirjottelen ja itteeni varten tietty kans :)