20110917

red elephants

kuvat on vikoilt päivilt suomes, en oo ehtiny laittaa uusimpii kuvii täält koneelle ja en halunnu kuvatont postaust nii saatte nyt tyytyy näihin! :)
Syksy on vihdoin tulos tännekki!! Tääl on enää vaivaset +19 astet lämmint, lämpimillää tänää nousee 25 asteesee. Parin seuraavan päivän aikan lämpötila hipooki sit taas kolmeekymppii mut ei se mitää. Syksy on tulos ja oon nii innoissani! Rakastan sitä ku kaikki värit muuttuu semmosiks ihaniks ja tääl on kuulemma tosi upeen värist ain syksyn tulles. Vois sit vihdoinki mennä iha kunnol valokuvailee jonnekki :)
Mitää kummempii ei oo nyt tääl ehtiny tapahtuu, mut eilen meil oli tosiaa sitä North Hallii vastaa peli, ja täl kertaa olin iha alust loppuu asti vaik ois voinukki lähtee aiemmin ku tuli nii kylmä heh. Me sit tietenki voitettii se peli iha ylivoimasesti, 55-15. Kelpaa! Oli nii random vaa seistä siel koulukatsomos kaikkien kaa ku ne vaa huutaa niitten huutoi ja mä en tienny mitää niist, nii sen sijaa sit vaa kiljuin täysii ja huusin suomeks kaikkee haha :-D Ain välil sielt vastustaja puolelt jotkut oppilaat tuli kävelee meijän puolelt (..huono idea..) ja niit sit tönittii ja niille buuattii ja ahaha se oli hauskaa kateltavaa :D Eilen ton pelin lisäks sit tapahtu semmost et mut vihdoin ja viimein pyydettii homecomingii, jee! Olin tienny jo pari viikkoo et sen tyypin piti pyytää mua joten se ei ollu kyl mikää yllätys mut eipähän tarvi enää stressaa kenen kaa meen sinne :D Se oli kirjottanu mulle semmosen lappusen suomeks (joka oli kyl ihan päin metsää kirjotettu) mut kyl sen pointin siit tajus haha.
Tänää meijän sit pitäs mennä kattoo niit mekkoi homecomingii varten (äiti laita mulle siis lisää rahaa sinne tilille kiitos) ja sit saan muuteski shoppailtuu siin samal kaikkee muutki. Jos joku siis haluu tehä rahallisii lahjotuksii mulle niin ei oo kiellettyy :) Callie kummiski nukkuu viel eli ei sit koskaa tiiä mitä tääl tapahtuu kosk se on se jonka kaa me niit mekkoi mentäs ostelee. Huomen me mennää sit varmaa valokuvaa jos vihdoin saatas se aikaseks, ja sit Virginia tulee meille ku me harjotellaa sitä meijän musikaali juttuu. Eilen siel pelis sen äiti tuli mulle sanoo et mä oon niiin pahoillani sun puolest, ku ei toi meijän tyttö osaa yhtää laulaa tai tanssii :D ahaha hyvän parin oon siis saanu!! Mut kosk en tuu koskaa kummiskaa olee täs koulus missää musikaalis ja tää assignment vaikuttaa vaa siihen nii ei sil oo nii välii, hauskaa vaa esiintyy kaikille.
Nyt vois kummiski mennä syömää vähä jotai aamupalaa, en oo syöny oikee mitää kahtee päivää ja vielkää ei oo nälkä, nii kattoo nyt jos jotai uppois alas. Tää varmaa sit johtuu siit kulttuurishokist yhyy. Mut kaikille suomeeen hyvää iltaa ja täl puolen maailmaa hyvää huomenta :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

tossa vikassa kuvassa olevan tytön hiukset on ihanat!! aah