20110922

kohta kutsuu florida


IMG_6739
-En jaksa tehä "kunnollist" postaust joten kaikki info tulee ranskalaisil viivoil.
-Kuten otsikost voi ehkä päätellä nii 3 viikon pääst on fall break joka tarkottaa sitä et sit mennää floridaan! Jippiii, sit mun hiukset saa vähän vaalennust ja aattelin leikauttaa ne sit kans piakkoin.
-Toissapäivän mun drama opetaja ehdotti et menisin musikaalii mukaa koulus, sen jälkee ku oltii esitetty meijä hirvee esitys. öö mitä?
-Mun kuvis maikka kehu mua yhen piirustuksen teos vaik mul ei ollu mitäään hajuu mitä teen. Mun lahjat joista kukaa ei oo tienny selvästi siis paistaa tääl!!
-Joskus tuntuu et oon takas ala-asteel ku tää opetus on niin sen tyyppistä..huh huh.
-Video broadcast tunneil aina ku oon kattonu enkunkielisen uutisen ylös ja kirjottanu siitä meen hesarin sivulle koska pitäähän pitää suomenki uutiset yllä. Oon siis nykyää aika hyvin peril mitä maailmas tapahtuu!
-Sain mun kuviksen kokeest _täydet pisteet, vaik tein sen kokeen silleen et olin ollu koko kursil yhteensä minuutin ajan. Se oli siis mun eka kuvis tunti koskaa, ja kukaa muu mun pöydäst ei saanu täysii pisteit. MITEN tää on mahollist??!
IMG_6749
-En oo varmaa muistanu kertoo et hanasta ei tuu kylmää vettä. Ei siis vaan tuu. Sen takii laitetaa ain ainaki 5litraa jäitä sekaan. Ja se on hirveet ku on tottunu saamaa ihanaa hyvänmakust raikast vettä hanast iha millo vaa ja nyt tarvitaa sit niit jäitä ain mukaa. Hampaiden pesu on tuskaa...Nii ja se vesi tääl maistuu pahalt.
-Vaik mul on vaa yks academic aine, mul silti riittää tehtävää ihan koko ajan. Sitä on siltiki itseasias ihan liikaaki...drama on ihan tuskaa ku kokeita on vähintää kerran viikossa, toissapäivän oli se musikaali broadway esitelmä juttu, ens keskiviikkoks mun pitää palauttaa semmonen boxset jonka teen näytelmästä ja sen lisäks mult kysytää liuta kysymyksii et oon VARMASTI lukenu sen. aika huono homma siis mun kannalta koska 1. en ymmärrä näytelmistä koskaan yhtään mitään ja 2. se oli viel ekstrasekava näytelmä joten oon ihan kujalla...
-Mun opo on hirvee ja se on laittanu mulle ihan vääriä aineita. Mul piti olla sitä valokuvausta ja se väitti et oli pistäny mulle sen. No, sitku eilen menin kattoo sielt jenkkien versio "wilmasta" et onks sitä siel, nii ei tietenkää. Se oli laittanu mut ihan jolleki toiselle kurssille. Kiitos siis tästä.
-Jotkut ei vieläkää handlaa mun sarkasmii. Oon rajottanu sitä ihan hirveesti ja en osaa varmaa yhtää käyttää sitä enää ku tuun takas. Ku hengailin davisin kaa nii se otti kaiken niiiin tosissaa ja kävi iha hirveesti sääliks mut sit se alko kyl catch up. Kyl se kummiski ain joutuu miettii tupla ajan mitä mä sanon et oonko tosissaa vai en, haha.
-Homecoming on vähän yli kahen viikon päästä!! ääääääääää. Ja mulle on kerrottu (ja näytetty) miten jenkit tanssii. Ei sit stressaa yhtää ei...
IMG_6779
-Vihaan uutta facebookkia.
-Me saadaa koulult yleensä vähintää kerran päiväs puhelu. Ne on siis semmosii automaattipuheluit jotka soitetaa tietyille perheille ja se on niin rasittavaa ku jos esim meijän high schoolis tapahtuu jotai se sama puhelu soitetaan 3 kertaa kosk meit on kolme jota sitä kouluu käy. Fiksuu, eikö?
-Tääl on kotiintuloajat ja tääl voi viel saada kotiarestii (ei kyl mun perhees). Naurattaa tää asia joteski iha hirveesti.
-Mun ruokahalu on kokonaa aikalailla poissa. Jos syön, nii kyl voin syödä mut vaa vähän. Melkee aina ku ajattelen ruokaa siit tulee vaa paha olo. Tää ärsyttää kosk mähän tulin tänne syömää!!
-Oon syöny tääl vaa kerran kalaa. Kerran. Ja oon ollu tääl kuukauden.

2 kommenttia:

Nea Emilia kirjoitti...

haha mä en oo syöny kertaakaa kalaa :D tykkään noista kuvista, ootte taitavia <3

Tua kirjoitti...

haha jooo onneks pääsen koht syömää sushii, sitä on ollu eniten ikävä salee :-D ahaha tosi taitavii tosiaan :)