20110902

1 viikko takana

En osaa säätää noit kuvii nähtävästi tänne joten päätin olla nyt lisäämät niit ollenkaa. (jos joku haluu auttaa mua asiassa niin saa!!) Tänää koulus tuli mukava yllätys. Saatii tietää et täst lähtien koulu loppuu ain varttii aiemmin!! Tuntei siis lyhennettii jeejee. Täst lähtien koulupäivä siis kestää 8.25am-3.30pm. Tänää meil oli myös pep ralley jonka takii kaikkii tuntei lyhennettii 15min. Sais luvan olla joka perjantai tämmöst mukavaa ohjelmaa... Se muistutti mua meijän koulun joustost, mut ei se ollu kummiskaa yhtää samanlaine. Kunha on vaa vähä erityist ohjelmaa perjantaille. Cheerleaderit tanssi ja teki pari stunttii, bändi soitti, sit siel oli puhujiii ja jefu pelaajii vähä kiusattii. Seniorit voitti huutokilpailun, woohoo! Kemman tunnil tehtii experimentsei mitkä oli just hauskoi, mut en tajunnu mitää. Carey joutu lähtee etukätee cheerleadereittenkaa tekee jotai joten jäin kahestaa Michaelin kaa, mut kumpikaa ei tienny mitä tehä joten ei tehty mitää :-D
Koht lähetää syömää pitsaa ja sen jälkee me mennää kattoo jefu pelii! Jos me ei voiteta nii ollaa luusereit haha. En tiiä tapahtuuks sen jälkee mitää koska tääl ei oikee kerrota asioista haha. Nyt chillataaa Careyn kaa kotona katotaa telkkarii. Eipä tääl kummempii oikee tapahdu. Näin viime yön hirveit painajaisii ja ku aamul heräsin en tajunnu mis olin, se oli pelottavaa! Mä vaa heräsin siihe ku ihmettelin miks mun huonees on tuuletin kunnes tajusin et ainii oon mun omas sängys jenkeis. Se oli joku oudoin tunne ikinä...
Mul ei oo nyt varmaa enempää infottavaa, aattelin vaa postata jotain. Huomen varmaa laitan tänne listaa vähä millast tääl on ja eroavaisuuksii, listasin nimittäi tänää kaikenlaist koulus ku aika kävi tylsäks :-D Adios amigos!

Ei kommentteja: