20110915

hämmennys


Voi apua. Miten pelkästää paris päiväs ehtii tapahtuu nii paljon. Tänää oon mm. puhunu ruokkiksen aikan Nicolen ja Nean kaa puhelimes suomeks, hämmentämällä kaikkii muit koulun oppilait. Se on joka kerta yhtä hauskaa. Oon päättäny et editoin videon. Jippii. Tää siis liittyen siihen, et jouduin vaihtaa mun ap us history kurssin sekä sen kemman. Hyvä valinta, nimittäi niitten tilalle sain video broadcastingii ja kuvist. Kuvis on ain ollu mulle yks vihatuimmist aineist, mut kyl se ton kemman voittaa iha helposti :-D Ja kaikenlisäks se on vaa piirtämistä, eli ei iha mun alaa...Mut kosk otin ton kurssin, nii nyt saan ottaa valokuvaus kurssin ens vuodelle, jeeeee!! Video broadcastingis me tosiaan tehään videoita (eli lempiasiaani :)), luetaa artikkeleit ja kirjotetaa niist pienii juttui, katotaa leffoi ja analysoidaa niit. Aika unelmakurssi siis mulle :-D Huomen me alotetaa tekee meijän videoo kotiväkivallast jonka mä sit tosiaan editoin, vähä pelottaa ku oon tehny videoit vaa iMoviel ja sit pitäs käyttää jotai muut ohjelmaa...mut ehk mä selviin! Koulu on nyt sit alkanu sujuu mun osalt siis paljon paremmin. Kaikki on kyl semisti nauranu mun lukkarille ku se on nii helppo, mut minkäs mä sille voin :D! Ens semesteris mul on sit ainaki enkkuu, se valokuvas ja en tiiä muist aineist.
Eilen mä skypetin Nean kaa ja puhuttii siit millon meil on fall break. Se on kai samaa aikaa meil, ja me kummatki ollaa menos Floridaa sillon, eli iiiiiik saatetaa nähä jo hyvinhyvin pian! Paitsi et jos me mennää vaa meijän beach housee, joka on iha eri paikas ku Orlando, nii sit ei nähä :( Mut hopefully pääsen tutkailee harry potterin ihmeellist maailmaa jo ens kuussa, ettei tarvi venaa helmikuuhun asti!
IMG_6271
Tää mun arki on täällä aika perus samanlaista ku mitä kotona. Aamul herään n. 7:20, käyn suihkus, meikkaan, joko Callie tai host isä vie mut kouluun. Koulu alkaa 8:25, jollon eka tunti mul on dramaa, sit sitä video juttuu, jonka jälkee lounas joka kestää epämääräisen ajan mut luulen et se on n. 45min? Sit mul on espanjaa ja kuvist. Ja koulu loppuu 15:35. Eli aika helppoo tää mun koulunkäynti täl hetkel. Harmittaa vaa et täl hetkel en tunne ketää noilt mun uusilt kursseilt, tai tiiän pari mut en hirveesti. Ja vaa paril kurssil mun kaa on senioreit heh... Ku tuun koulust kotii, Callie yleensä ain heittää mut, tuun mun huoneesee ja avaan koneen :-D Haen alakerrast ruokaa ja jos on hirveesti läksyi teen vähä niit. Sit joko skypetän kamsujen kaa, katon telkkarii, oon koneel, tai kaikkee samaa aikaa. Sit siskot tulee himaa ain joskus, syödää, teen läksyt, meen nukkuu. Eipä siis mitää ihmeellistä :D Torstaisin noil junnuil on ain pelei, jota oltii esim viime viikol kattoo. Perjantaisin on sit ain isojen poikien peli haha. Huomen meil on meijän pahint vastustajaa vastaa jefu peli, eli koulu nimelt North Hall. Taisin muute kirjottaa siit meijän koulun kivestä, nii me oltii maalattu siihen jotai et meijän koulu voittaa North Hallin aina 100-0 (mikä on myös totta.) Nii yön aikan ne oli käyny pilaamas sen, kaato vaa rumaa vihreet (kosk se on niitten koulun väri) sen koko kiven päälle :( Tääl ihmiset alko oikeesti melkee itkee sen takii, ja aamul ku ajettii sen ohi siin oli vaa sheriffei sen kiven ympäril ahaha :D Nii sit mun sisko monen muun kanssa joutu mennä maalaa sen uusiks, ja en nyt muista mitä siin lukee mut varmasti jotai hienoo. Niin, ja tosiaa osa meijän koululaisist yöpyy tän yön sen kiven luon, ettei kukaa varmasti enää pilaa sitä :-D
Huomen on sit valitettavasti iha normi koulupäivä vaik onki perjantai. Mut illal on se kauan odotettu jefu peli joten ehk se on iha fine! Mult muute tänää hirveesti kyseltii suomalaisest musiikist, ja en tajuu mitä nää oikee kelaa mut siis nää luulee et suomes ei oo normi musaa :-D Joo no kyl ihan kaikenlaista löytyy suomest. Ja sit joku puhui jotai dubstepist ja olin sillee aah se on parast ja nää oli sillee..öö mitä, tiiätsä mitä se on?!? :D ja sit alkoki hemo bondailut skrillexist kunnes espanjan opettaja käski olla hiljaa heh. Näitten mielest kans se et osaan puhuu neljää kielt on iha hirveen suuri määrä. Suomes se on pieni, ainaki mun kaveripiiris koska melkee kaikki alotti vitosel tai seiskal lukee ranskaa/saksaa/espanjaa jonka takii ne osaa sit semmostki kielt sujuvasti. Mun suomi ja enkku on hyvii, espanja sitä tasoo et pystyn kommunikoimaan ja ruotsi varmaa huonompi ku espanja :D Mut oon edellee tyylii paras meijän espanjan ryhmäs, eli näitten taso ei oo mikää sikke kova.
Eilen me oltii kattoo To Kill a Mockingbirdii, joka oli siis meijän koululaisten esittämä. Ja ei hitto ku se oli hyvä! Siis pari opiskelijaa sielt vaa kunno paisto kosk ne oli nii hyvii. Sain jopa kylmii väreit välil heh. Nyt ku drama tunnist tuli mielee, nii munhan pitää tosiaan esittää ens viikon tiistain broadway musikaalist otettu biisi. Pitää siis laulaa, tehä oma koreografia ja tanssii se siihen, ja sit pitää pukeutuu sen biisin mukasesti. Mahtavaa. Ne jotka tuntee mut tietää et tämmöne juttu ei tosissaan oo mun juttu ahaha. Ja alunperin mun piti tehä tää yksin, mut sit Virginian pari peru nii teen sen kaa, jeeees! Ja me otetaa Glee'st joku biisi (thank god sitä nykyää näytetää broadwayl) ja harjotellaa sit viikonloppun. Siit tulee varmasti aika mielenkiintost :-D Nyt en keksi enempää kirjotettavaa mikä on ehk iha hyvä. Kirjottelen sit varmaa viikonloppun seuraavan kerran. Onneks tänää on jo torstai :)

4 kommenttia:

Aino kirjoitti...

Oot söpö! :>

Tua kirjoitti...

whii haha kiitos :-)

Unknown kirjoitti...

voiiii tua oot ihana pus

Tua kirjoitti...

laura i miss you ite oot ihanin kisses