20110925

sunday

IMG_7000
Turhautunu. Ärsyyntyny. Ilonen. Surullinen. Helpottunu. Sekava. Tos vaa pari tunnet mitä täl hetkel käy mun pään sisäs. Tääl menee koko ajan niin ylä ja ala mäkee ettei mitää rajaa. Ja en usko et vielkää iha oikeesti iskeny se et mä asun tääl. Must tuntuu et tää ois vaa pitkä yökylä mun parhaan kaverin luon. Tänää on ollu pitkä päivä. Aamul heräsin siihen et hostmom kuuluttaa intercomin kaut et 20min pääst lähtö kirkkoo, aamupala on alhaal valmiin! Mä vaa...aa no siis perus, juoksen suihkuu ja puen päälle ja meikkaan ja sit lähettii kirkkoo. Mut täl kertaa ei menty normi kirkkoo, vaa mentii mustien kirkkoo ja voi että ku oli NIIN hauskaa!! Siis kaikki on nähny joskus leffan jos on just semmone mustien kirkko ja hyvä musa soi ja kaikki huutaa/laulaa ja kommentoi ainku pastori puhuu. Ja voin sanoo et ne leffat pitää hyvin paikkansa! Ja meijän kirkos normisti ku tervehditää vierast ihmisii, se kestää 2 sekkaa. Tuol se kesti ainaki 15min, ja varmaa koko ihmiset siel kirkos tuli kättelee meit ja oli nii ilosii et me oltii tultu sinne :-D Sit tosiaan ku se pastori puhu nii kaikki naiset vaa huutelee sielt jotai random sanoi ja sanoo aamen ain sinne tänne :D Vähä vaikeet pitää pokka... Nii ja ainku laulettii niit piti nousta ylös ja taputtaa ja tanssii haha. Oli kans hauska huomata et tunnistin pari mun koululaist sielt, ne kyl vähä ihmetteli mitä me tehtii siel ahaha.
IMG_7033
Kirkon jälkee tultii kotii vaihtaa vaatteet, ja lähettii host vanhempien sekä Careyn kaa meijän cabinille vuoristoo. Matkaan meni joku tunti joka meni kyl tosi nopeesti. Se cabin oli nii söpö ettei mitää rajaa. Siel sit syötii lounast, me käveltii joku 2,5miles ku mentii järvelle ja kaikkee, oli ihanaa saada liikuntaa haha. Sit kotimatkal käytii ostaa joku sata pumpkinii, yks ihan HULLUN iso ja sit pari "pienempää" ja sit ostettii kans keitettyi maapähkinöit. Mun mielest ne maistu iha hirveelt ahaha. Sit tultii kotii ja meijän piti mennä Callien kaa victoria's secrettii mut se oli jo kii nii mennää sinne huomen.
IMG_6998
Huomen mun pitää kans alottaa tekee mun box settii dramaa varten, ja me alotetaa senioreitten kaa rakentaa meijän floattii homecomingii varten joten meen tekee sitä. Oon nii innoissani kosk se idea kuulostaa tosi kivalt hihii. Eilen me ei tehty oikee mitää, mentii kirkolle Susannan ja sen kaverin kaa ku siel oli semmone myyntihomma, sit mentii town squarelle syömää ja käveltii takas kotii. Oon siis liikkunu iha kiitettävästi tän viikonlopun aikan! Tää ilta vois kumminki nyt olla täs, kello on jo 10 ja huomen taas puol kasilt herätys yyyh. Hyvää yötä tääl päin maailmaa ja hyvää huomenta suomen päähän, koht alatte kummiski siel jo heräilee! :)

Ei kommentteja: