20110907

sick

Bond & Carey
En oo parii päivää ehtiny postaa, mut oon nyt kipeenä nii löyty sopiva rako ku en voi nukkuu koko päivää tai en saa yöl yhtää unta... Tänää tapahtu siis semmosta et aamul ku heräsin, olo oli jo aika hirvee mut menin tietty kouluu koska aattelin et en mä nyt niin kipee oo. No, ehin drama ja ap tunnin ajan olla koulus ku mentii syömää, avasin mun eväät ja tajusin et oksennan ihan mil sekunil tahansa. Päätin sit siin vaihees et ehk parempi mennä himaa jos mul on näin huono olo :-D Carey sit vei mut kolmantee kerroksee jossa piti eka soittaa host isälle, et se ilmottaa sille tyypille siel ylhääl et saan "check-out", ja sit se ilmotti Callien luokkahuoneeseen (koska sil on 2nd lunch) et tulee check-outtiin kolmanteen kerrokseen. Mun host äitil oli tänää aamul leikkaus, joten Callie oli sit tietenki tosi huolestunu et mitä on tapahtunu kerran se lähetetää kotii :-D Ku se näki mut ja ilmotin et oon kipee, nii se oli niiin helpottunu et huh huh. Vähä kyl nauratti se tilanne, ku se oli pakannu kiirees kaikki sen kamat, juossu ylös drama osastolt ja tullu sinne. Kotona sit tääl oli 2 siivoojaa jotka tietenki just siivos mun huonet nii mun piti jillailla alakerras ennenku pääsin mun huoneesee. Ei menny ku pari minuuttii ku olin täysin unes ja nukuin sit reilu 5 tuntii...
birthday girl & Hayden
Callie, Kelsie & Hayden
Vastineeks tälle hirveelle päivälle, eilen mul oli sikke kivaa! Koulu oli ihan peruskauraa lukuunottamat sitä et mun government class vaihettiin dramaan. Se kurssi onki sit semmonen et joka perjantai mun pitää laulaa ja tanssii luokan ees, siel on melkee joka viikko joku projekti ja kerran viikos koe. Vähän erilaist siis kallion teatteritunteihin verrattuna :-D Ja suoraansanottuna voin sanoo et ottaisin koska tahansa oman oikeen koulun teatterituntei ku tätä mitä mul on nyt... Sen jälkee tultii Careyn kaa kotii valmistautuu kosk illal oli Abbyn 18-vuotis yllätyssynttärit. Se tuli meille joskus puol seiskan mais, ja me sanottii et mennää syömää vaa sen vanhempien kaa ja pari kaverii. Se sit vähän feilas koska parkkipaikka oli tietty täyn autoi joista se tunnisti joka ikisen :-D Kunnol se vast tajus ku mentii sinne ravintolaa sisää ja yritettii shniikisti kysyy jos se haluis yläkertaa syömää, jonne siis mennää vaa jos on joku special occasion. Hauskaa se kummiski oli! Syötii sit pitsaa ja otettii paaljon kuvii, kaikki rakastu mun kameraa haha :D Nää nuoret tääl kans opettelee ahkerasti biisien tanssei, jos tajuutte mitä toi tarkottaa...Näil on siis paljon opettamist mulle viel ennen homecomingii heh. Niit tanssei nää sit tanssi siel ja oli kyl hauskaa kattoo kaikkii. Ravintolast me mentii viel chillaa semmosee siistii paikkaa entiiä miksä sitä kutsuis suomeks, jos me oltii vaa Carey, Callie, Abby ja Sarah Grace. Oli niiiin kiva ilta mut sen seurauksen mä tulin varmaa kipeeks ku mul oli nii vähän vaatet pääl :(
Kelsie, Carey, Callie & Bond
 Maanantai meni siihen et heräsin vast yhelttoist, ja yhelt me jo lähettii kattoo leffa nimeltä The Help. Se oli NIIIN hyvä ettei mitää rajaa. Suosittelen sitä koko suomen kansalle sit ku se sinne asti päätyy :-) Illal katottii Susannan kaa leffa You Again ja siihen se koko päivä sit meniki :D Sunnuntain ku oltii shoppailee löysin paljon kaikkee ihanaa mut meil ei ollu hirveesti aikaa, muuten oisin ostanu niiin paljo enemmä. Eli ehk iha hyvä et oli vähä tiukka aikataulu, nyt meni jo melkee 200dollarii heh :D Ens viikonloppuna ehk sit uusiks!
Tääki aika koneel alkaa nyt jo tuntuu sen verran pahalt et voisin mennä takas nukkuu. Mul ei oo mitää hajuu mis tytöt on ja et millon ne tulee takas. Ainii, kamut suomes, jos haluutte jotai täältä sinne nii infotkaa pliis nyt nii saan ne sit kans aikanaan postii! Oon ainaki lähettämäs punasii mukei ja karkkii/suklaat mut jos joku haluu jotai erityist nii kertokaa mulle :-)
mun eka lahja jonka oon saanu tääl jee! :-D
 mä, Kelsie & Becca
Sarah Grace & Carey
Huomen mä sit yritän varmaa raahautuu kouluu, jos mun olo täst paranee. Jos ei, nii jään kotii, mut en haluis kosk mul on koe perjantain kemmas ja en nytkää tajuu mitää nii mites sit ku en oo ollu kahel vikal tunnil... Nää opettajat on kyl ollu aik liberaalei sen suhtee et mitä mun pitää tehä. Esim mun ei oleteta samal taval et oisin tehny läksyt ja kokeesee ei tarvi antaa 100% koska en voi ymmärtää kaikkee. Opettajat on kuitenki tosi tiukkoi, et en mä ihan kaikes pääse sluibaamaa.
PS Jos teil on jotai postausehdotuksii nii kertokaa, muuten mä ain vaa jaaritelen tääl mun tylsäst elämäst :-)!

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

onks toi bond careyn poikaystävä? :)

ennna kirjoitti...

oot nätti <3

Tua kirjoitti...

ano : ei oo, se on vaa meijän hyvä kaveri :)

enna : kiitos rakas itse olet :) <3

Anonyymi kirjoitti...

aww voi ei oot kipee, parane pian !! :(
en oo vähää aikaa lueskellu sun blogii ja nyt luin ja tuli hirvee iksu !! <3

Tua kirjoitti...

sara : paranemaa päin oon jo, ei hätää :) tää yskä ei vaa tunnu millää lähtevän... iksu sua myös :( <3

irppa kirjoitti...

heeeei mul on sulta tilattavaa :D mut hoidetaa tää faces ;)

Tua kirjoitti...

haha joo ei tuu yllätyksen tää sun kommentti :-D