20111104

why you gotta be so mean

Huomen on perjantaiiiiiii ja oon hypersuper onnellinen ettei mitään rajaa! Tää viikko on menny tavallaa niiiiiiin hitaasti ettei mitää rajaa mut kummiski tosi nopeesti. Tää viikko on ollu erilainen ku mikää muu mut hyväl taval! Maanantain me ei sit mentykkää trick or treattaa kosk aika sit vähä loppu kesken ja kaikki talot oli pimeen, hups... Tiistain ja keskiviikkon mul oli ne work ready kokeet ja oli just chill tehä niit ku ties et kaikki muut on tunnil heheee ja saadaa viel sen takii et tehtii ne nii huomen keksei koulus :-) Tästä siis syntyy amerikkalaisten ylipaino...haha no ei nyt sentää. Nojoo anyways tiistain aamul menin eka opolle juttelee kosk haluun vaihtaa mun ekan tunnin mut turns out _kaikki tunnit on täyn joten mul ei oo muuta optionii ku olla siel tunnil, yyyyyyh. Menin sit sinne tunnille ehk viidekstoist minuutiks, en tehny mitää ja lähin sinne kokeesee. Se systeemi oli tosi random, eka meijän piti mennä check in meijän sukunimen mukaa jollekki opettajalle, sit saatii lappu et me päästää takas tunnille sen kokeen jälkee, ja ne oli tietys väris ja sit sen värii piti mennä istuu. Ja täl ei sit tietenkää ollu mitää merkityst mihinkää. Meille selitettii johonki tuhantee kertaa miten kaikki pitää tehä siit osast mikä oltii jo tehty..siin vaihees alko tekee mieli itkee haha. Nooh sit jaettii laskimet ja oikeenlaiset kynät ja meijän satasivuset kirjat jossa ne kysymykset oli. Ja kaikki piti tehä tasantarkkaa niin miten se mies siinä mikrofoonin toisessa päässä sanoi. Siin oli sit 33 kysymyst joihin piti vastaa 45 minuutis, matikkaan liittyen. En tosiaa oo laskenu mitää enempää ku jotai alennusmyynti juttui viimeseen öö no, pitkään aikaan, joten siin vaihees aloin vähä huolestuu ku tajusin et me tarvitaa laskimii ja kaikkee. Turns out ne kysymykset oli kummiski kaikki semmosii 1+1 tyyppisii ja hajotutti aik pahasti ku kaikki vaa näperteli niitte laskinten kaa ja mä käytin sitä ehk viitee kysymyksee haha. Kosk ne kysymykset oli semmosii kilometri pitusii nii mul meni ain hetki lukee ne ja kaikenlisäks ku oon tottunu et matikan kokeis on mont tuntii aikaa nii mul sit tietty loppu aika kesken ja en ehtiny vastaa vikaa 3 kysymyksee, en siis ehtiny ees vaa ympyröidä niit nopee :( Mut kai se meni kummiski iha hyvin.
IMG_8013
Keskiviikkon meil oliki sit 2 koet ja ne oli semmosii äly kokeit, et kui nopee osaat figure outtaa jonkun pienen luvun sadan eri keskelt niiku löytää sen ja plaaplaa en osaa selittää haha. Se eka koe oli 38 kysymyst ja sama 45min. Eli pikkasen yli minuutti aikaa vastaa jokasee, siin tuli sit pikku kiirus mut ne oli iha simppeleit ja jouduin jopa venaa siin lopus t.ylpeä. Siin kolmannes kokees piti lukee ain semmone hemo romaani ja sit vastaa yhtee tai kahtee kysymyksee. Eli toisinsanoen best chances oli vaa lukee kysymys ja tuuril löytää se vastaus sielt kosk tosiaan 33 kysymyst niin pienes ajas = ei hyvä yhtälö. Sain senki kokeen kummiski tehtyy vaik mul oliki vähä vaikee keskittyy kosk yks jätkä joka istu mun pöydäs luovutti puolivälis, ympyröi vaa jotkut vastaukset ja sit vaa tuijotti mua ja teki jotai ilmeit :-D Haha ja sit ku se näki mun sukunimen se innostu ö ä ja å kirjaimist ku kerroin niist sille ja sit se alko kirjottaa niit siihe kokeesee ja kaikkee ahaha! Nojaa joillakin on hauskaa pelkän aakkostenki avul siis. Se tyyppi oli kyl iha sikke hauska ja nauroin nii paljon ja sit yks toinen jätkä istu siin pöydäs kans joka on mun kaa samal tunnil ja se luulee varmaa luulee et oon vähän hullu syistä jota en nyt jaksa selittää haha. Nii ne sit siin heitti läppää vaa ja se meniki paljon rennomin ku day 1.
Ainii tällasen välihuomatuksen se kokeen vastauspaperi oli just semmone ku mitä esim mean girlsis ku ne täyttää niit sat kokeit, jos joku tietää haha. Tääl kaikki isot kokeet tehää semmoseen eli tosiaan _kaikki kysymykset on multiple choice, erittäin haastavaa i know!
IMG_8006
Eilen sit koulun jälkee mentii taas kirkkoo ku siel on siis keskiviikkon ain semmone juttu nuorille joka on ihan kiva mut Calliel meni vähä hermot ku sims ja mä vaa naurettii siel ja heitettii läppää eikä oltu tarpeeks respectful...heh. Tänää meil piti olla sen rockin luon semmone bonfire juttu ja kaikkeeee muksaa ja mun piti hengaa mun kamsun kaa mut sit heti sil minuutil ku koulu loppu tuol alko sataa ja on satanu siit lähtien, buu. Nii se senior night mikä oiskaan ollu siel rockil sit peruttiiin ja ku tulin himaa mul tuli hirvee huono olo vaihteeks nii en sit voinu ees nähä mun kaverii. Ja se ehk vähä vihastu kosk feidasin sen eilenki ehehe. Oon tulos liian hyväks täs jenkkinä olemises.
IMG_8043
Ainii toissapäivän mun host sisko sano et oon menettäny mun suomi aksentin kokonaa! Whiiii. Joskus kyl ku innostun tai sillee mul tulee jotkut sanat ihan _järkyttäväl aksentil haha mut mul on iha southern accent kyl nykyää ja joskus mun houstit kiusaa mua kosk mä venytän näit sanoi enemmän ku ne :D En vaa voi sille mitää it comes out naturally!! Haha. Nojoo anyways huomen on vika jefu peli jos me ei voiteta jollon päästäs johki jatko juttuu ja sit oltas tosi hyvii haha. Ja tää ois kai neljäs vuos putkee et päästää nii pitkälle, eli paras voittaa!! Haha. Pelin jälkee olis suunnitelmis hengaa yhen patrickin kaa mut eipä sit oo sen suurempii suunnitelmii huomiseks! Vois koht jo painuu nukkuu mut mun on pakko olla hereil siihen asti et carey tulee himaa kosk se on treffeil jonku pojan kaa ja haluun kuulla kaiken haha! Take care everyone :)

Ei kommentteja: