20111119

the jury's out but my choice is you


Heippa kaikki rakkaat, täs on menny nyt vähä yli viikko et on tullu postailtuu mut elämä taas rullaa paremmin nii teki jopa mieli tulla kirjottelemaan tänne. Viime viikko ei tosiaa ollu mikää mukavin mut ei siitä sen enempää. Tää viikko on ollu joteski tosi hyvä taas jostain syystä vaik mitää erityist ei oo ees tapahtunu. Eilen meil oli jefu peli jonka ansiost päästii taas vähän pidemmälle siin et saavutetaan jotain suurta. Meijän pitää kai voittaa enää yks peli ja sit me päästää niiku semmosee sika isoo areenaa pelaa ja se on kuulemma tosi siistii haha. Eilinen peli oli ihan sairaaan jännittävä ja olin ekaa kertaa siel oikeesti iha innoissani haha. Vikat neljä minuuttii oli sairaan intense koska me johdettii vaa 3 pisteel ja siin sit ne taisteli henkensä edest. Sit ku vikat viis sekkaa oli meneillää nii kaikki oppilaat alko vaa juosta sinne kentälle kosk oltii nii innoissaa meijä voitost haha.
IMG_8189
Tänää sit heräsin jo kymmenelt ja laitoin itteni valmiiks koska kotosuomes juhlitaan täl hetkel mun isoveljen 20vee synttäreitä! Apua ku se on nii vanha. Nii skypettelin kaikkien suomisukulaisten kaa sit melkee tunnin verran. Mun isä kans täytti vuosii keskiviikkona, eli superonnittelut kotisuomeen!
IMG_8191
Neljän mais Mariana tulee tänne meille ja sit chillbaillaa ja kuudelt me mennää safkaa (aahhhh ekaa kertaa sushii 3 kuukautee <3) ja sit mennää kattoo breaking dawn! WHIIIIIIIII. Oon nii innoissani, me ollaa Marianan ja Bondin kaa viimeset 2 viikkoo ruokkiksel puhuttu vaa tost leffast tyylii heh. Sit Marianan piti tulla meille yöks mut sain just kuulla et mun vanhemmat menee meijän cabinille täks yöks ja ne sano et ei saada viettää yötä yksin talossa...huoh. Eli sit piti vähä tehä vähä uusii suunnitelmii joten mun pitäs mennä nyt Marianalle yöks mut se nyt jotain flippailee ja mul ei oo mitää hajuu mis vietän tän yön...jee. Haha nojoo ehk täs nyt jotai selvii.
IMG_8235
Jokatapaukses, mun ajatus ei nyt oikee kulje haha. Mut jos teil on postausideoit nii saatte kertoo kosk aina ei itellä inspiraatio ihan iske! Ja muistakaa et aina ku on jotai kysyttävää nii saa kysyy mä mielellään vastaan kaikkii kysymyksii :) Mun ajatukset ei tosiaan yhtää kulje nyt joten ei ollu ehk hyvä idea tulla postaamaan haha. Mut ainaki tiiätte et oon elossa viel!! See y'all & take care :)
IMG_8215
ps alotan pelaa tääl lacrossee! Mut meil alkaa harjotukset vast tammikuus kosk se on niiku kevät urheilulaji. Mut meil on nyt jotai tapaamisii ja tämmöst peruskauraa. Nii ja haha se jengi on kuulemma sika huono ja meijän koulu ei koskaa voita mut ne pelaaki vaa sen takii et se on hauskaa. Ja pelejen jälkee me mennää sit kuulemma ain safkaa ja sanotaa kaikille et me voitetaa :D Että tämmöstä täällä!
pps me mennää Marianan kaa Bondin luo tänää yöks eli problem solved!

Ei kommentteja: