20120526

Take me to your best friend's house I loved you then and I love you now

Heippa kaikki rakkaat, oli nyt pakko tulla päivittelee koska huomen oon lähössä taas floridaan ja en tiiä pääsenks siel sit taas nettii ollenkaa! Loma tosiaan alko tossa parisen viikkoa sitte, graduation ja kaikki on koettu jenkki tyyliin ja kesälomaa oon viettäny jo mukavan hetken. Oon suurimmaks osaks vaa hengaillu kavereitten kaa, ollu country clubil ottamas aurinkoo ja ku tuli kylmä nii mentii saunaa lämmittelee. Eilen ja tänää oon ollu töissä, keränny vähän taskurahaa jotka menee pariin "projektiin" jotka on mulla tiedossa heh heh :) Sit oon katellu lentoja heinäkuuta varten Berliinii, oon nii innoissani et pääsen tapaa taas kaikkii vaihtari kavereit! Ja päivii lasken joka päivä alas ja joka päivä oon enemmän innoissaa sekä surullinen. Tää on kyl nii hirveetä ku haluun koko ajan iha hirveesti kotii mut mikää ei oo kyl koskaa pelottanu enemmän ku kotiinpaluu! Kuulostaa tyhmält mut tiiän et muut vaihtarit ymmärtää... Oon tosissani harkinnu et tuun tänne collegee varten, eli jos saan vaa jonkun hyvän scholarshipin nii tarkotus ois viettää tääl sit se 2 tai 4 vuotta lukion jälkee. Et en kyl sillee ajattele et tää on loppu, ku tiiän et oon tulossa takas, vaikka yritänki päästä Californiaa. Mut jos en pääse sinne nii yritän päästä yhteen taide collegeen GA's, nii oisin sit tääl taas lähel kaikkii kamsui :) Mut en nyt aio get ahead of myself vaan meen tilanteen mukaan, täs on viel 2 vuot aikaa feilaa lukio...haha ei nyt sentää, mul on motivaatio koulun suhtee nyt niin korkeella et huh huh! Ja sopivasti täs nyt kesäloma... toivotaan et jatkuu elokuuhun asti!!
Hmm mitäs muuta voisin kertoo. Kotona mä aina kokkailen iha hirveesti ja oon täs viimeset pari kuukaut ollu iha hädissäni et miten jaksan oottaa et pääsen kotiin asti et saan tehä taas ruokaa joka päivä. Mun vanhemmat ja kaverit voi siis valmistautuu läskistymää... Ja syy miks en tääl tee ruokaa on yksinkertasesti et tää keittiö vaa tuntuu mulle nii oudolt, vaik tää onki mulle koti nii oma keittiö pitää olla oma keittiö! Vihaan tehä ruokaa muitten talois...kuinka tyhmält toi kuulostaaki nii ei kiinnosta haha. Kivaa selitystä täs nyt taas ku en oo hetkee kirjotellu :) Hih. Kivaa kyl päästä taas floridaa et pääsee pois kotoot hetkeks, ja ei sit taas tiiä millo pääsee siel osavaltios taas käymää! Ja saattaa kans olla vikoi kertoi et oon Alabamas, ku ei tuu toiste siel varmaa hirveesti ajeltuu haha. Sen näkee sit tulevaisuudes :) Nyt vois kyl mennä nukkuu ku aamul pitää herätä aikasee pakkailee ja aamul käyn noil mun työrahoil hakemas jotain muksaa itelleni ja Becca tulee meille hetkeks chillaa ku sen sit sitä nää taas viikkoo! Ainii en tainnu ees kertoo et mun 2 siskoo ja isä lähti jo keskiviikkon, me ollaa nyt vaa oltu tääl mun äitin ja nuorimman siskon kaa! Pieni välihuomautus vaan haha. Öitä, huomenna sit oottaa rankka 6h ajomatka, jeeeee...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

eiks ne colleget amerikassa oo iha sika kalliita :OOO? vai siis hä :D ku itelläki ois just unelmana sitte vaihtovuoden jälkee reissailla takas sinne, mutt ne hinnat niissä yliopistoissa vaa tulee vähä tielle :D

Tua kirjoitti...

ihan samalla tavalla ajattelin hankkii ne rahat sinne ku kaikki muut jenkit :)