20120506

I'm a little drunk on you and high on summertime

Aattelin tulla nyt tosi pikapäivityksen tulla tekemää sillä informaatiolla et huomenna alkaa vika viikko amerikkalaisessa lukiossa. Huh huh ku aika on menny kyl nopee.... Tosiaa 5 päivää kouluu enää, ja vika viikko ku senioreil ei oo kouluu nii meil on vaa jotai juhlii :) Kelpaa! Perjantain meil on sit kans vikat koulun tanssit yhyyyyy. Mut ne on kuulemma kans hauskimmat eli en jaksa oottaa!! Hmm tosiaan täs viel oon koneel sen takii ku valkkailin kuvii mun photoshop assignmenttii varten. Mul on nyt 5 päivää aikaa saada kaikki valmiiks koulus joten ei toki stressaa yhtää tai mitää... Mul on valokuvaukses viel nii mont juttuu tekemät, mut onneks mun maalaus tunnil mun pitää vaa finish mun vika maalaus ja sit oon done nii voin tehä muit juttui sit sil tunnilla :) Nyt on kyl nii väsy et pakko mennä nukkuu :-D Yritän tulla päivittelee pian lisääää mut katellaa, stressailen varmaa koulujuttui vaa koko viikon nii saa nähä mitä tapahtuu!!

ps 50 PÄIVÄÄ JA OON SUOMESSAAAAAAAAAA
pps oottakaa vaa sitä ku tuun takas ja tuon mukanani southern accentin, southern foodin sekä country musicin... mä nään jo parin kaverin ilmeen pelkäst tost ajatuksesta :)

Ei kommentteja: