20120204

push it in and twist the knife again, watch my face as I pretend to feel no pain

Oon maailman laiskain bloggaaja. Tai oikeestaa mul on vaa liian kiireinen elämä nykyää... Vaik mul on vaa kaks "oikeet" ainet koulus, nii huomaa kyl et ne oikeesti vie aikaa! Ja sit kuviksen tunneille pitäs ain olla löytämäs jotain uutta ja insipiroivaa...esim ylihuomiseks mun pitää palauttaa yks assignment joka koostuu siitä et on pitäny löytää aakkosii paikoista joist niit ei normisti löytäs. Saattaa kuulostaa oudolt mut joo, nii se vähä onki. Mul on kai 13 kirjainta koossa, vähä kiirus siis tässä heh heh. Meijän pitää laittaa kaikki meijä assignmentit omalle nettisivuille, nii jos ketää kiinnostaa mun kuvii voi käydä kattoo täältä. Must tuntuu et koulu imee täält paljon enemmän energiaa sen takii kosk joka ikinen päivä on samat aineet samas järjestykses. Onneks mul on hyvää seuraa mun tunneil tai kuolisin. Espanjas mun uus opettaja on ihana ja niin chilli, nyt vaa harmittaa et mul ei ollu sitä viime semesteril haha.
Mutta totta tosiaa en mä tääl oo mitää kummemmpii oikeesti tehny. Aina ku mul on aikaa olla Nathanin kaa, tai oikeestaa aina ku sil on aikaa mulle, nii nään sitä. Oon nyt pari viimest päivää alkanu taas work out, ja huomaa et paikat on vähä kipeen. Huomen aamul jos on tarpeeks lämmint nii meen taas lenkille. Nii tosiaa on iha kiva ku on helmikuu ja tuol on just jees juosta shortseis ja t-paidas :) Täälhän on nykyää päiväl melkee aina semmoset +19. Kelpaa! Kärsikää nyt siis suomessa oikein kovista pakkasista ja mä nautin auringosta!
Aika menee tääl nykyää paljo nopeemmin ku enne. Yli puolet vuodesta on jo käyty, paluu on tosiaa 26.6. Karuu. En tuu kestää jättää näit kaikkii ihmisii... Suunnitteil on nyt kummiski semmost et yks mun kamsuist täält tulis asuu meille ens kesäl pariks viikoks, nii saa sit vähä helpotust jenkki-koti-ikävään. AAaaaa en oo kirjottanu tänne nii pitkää aikaa et nyt tulee kunno ajatusvirtaaaa. Eli sori nyt vähän sekavast postauksest mut pakko vähä kertoilla kaikesta.. Tosiaa mun 18-vuotissynttärit on tasan 23 päivän päästä, vähän voin sanoo että jänskättää!! Haha, Callien synttärit on 4 päivää mua ennen, ja Nathanin on päivää ennen, eli me vietetää sit yhteissynttäreit 25. päivä, just jeessss. Synttärilahjaks itellemme Callie ja mä hankitaan tatuoinnit...äiti älä freak out, sä tuut tykkää siitä :) Hahaha niiiin ja apua, enää 48 päivää et oon HAWAIILLA !! whäääää, ja sit sen jälkee on heti spring break eli toisin sanoen ku tuun kotii sit sunnuntai aamuna kello 7.20, nii ehin salee käydä himas ja sit lähetää floridaa :):):):):)
Enpä nyt tiiä mitä muuta täs vois höpöttää... Tänää käytii perheen kans leffas kattoo The Artist, oli sikke hyvä!! Niin erilainen ja sen takii just jees. Sit tulin himaa ja Nathan oli tääl hetken mut se lähti tos pari minuuttii sit, yyh. Meen varmaa viel chillbaa Kelsien kaa ja saatan viettää yön sen luon, who knows. Nojoo. Täs tuli nyt varmaa iha tarpeeks puhuttuu hetkeks. Palaillaan sit ku on taas jotai kerrottavaa, siihen asti morjens!

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kuka on nathan? :P

Tua kirjoitti...

haha hyvä ystäväni :)

Anonyymi kirjoitti...

muistatko mitä laitot niihi YFU:n hakupaketin papereihin, mis kysytään et kuin useesti haluut käydä kirkossa? vaihtoehdot oli occassionally, once a week, more than once a week tai sit et ei ollenkaa. mä laitoin once a week, ja nyt mua on alkanu pelottaa et mun tuleva hostperhe onki jostain ihan eri uskontokunnasta ja sit ne on iha himouskovaisii :-(

ja jos käyt siel kirkossa, nii millast siel on? jättäisitkö mielummin käymättä? ja sit viel et mihin uskontokuntaa sun hostperhe kuuluu?

ja ihan huippublogi, oon ite lähössä ens vuonna jenkkeihi YFU:n kautta :-)

Tua kirjoitti...

en rehellisesti muista niiku mitää niist hakupapereist :-D haha mut siis mun mielest siin oli joku semmone vaihtoehto et jos perhe käy, nii mä meen niitten mukana, mut riippuu iha hirveesti perheestä et miten uskovaisii on ja näin!! mut perhees niiku kaikki muut on tosi uskovaisii, paitsi keskimmäinen sisko, ja sunnutaisin ku koko muu perhe menee kirkkoo ni me jäädää nukkuu :D pari kertaa tuli käytyy ku tulin tänne, koska halusin ite kokee sen jenkki kirkon ja oli iha hyvä kokemus, mut mun mielest meil on suomes paremmat jutut kyl... ja sillon ku olin siel hautajaisis nii oli niin uuvuttavaa!

mut tosiaan oon tosi epäuskovainen, ja en luokittelis itteeni oikee mihinkää uskontokuntaa. tääl mä kuitenki meen melkee joka keskiviikko semmosee nuorten iltaa kirkossa, jossa on iha kiva käydä silloin tällöin ku mul on siel kummiski mukavasti kavereit :) ja mun perhe on baptist, en tiiä mikä toi on suomeks :D

niin ja kiitos :)

Milla kirjoitti...

Heii onko sun hiukset luonnostaan noin ihanat vai värjäätkö niitä? :)

Tua kirjoitti...

milla: haha nää on iha hirveet!!! ja kyl mä näit oon värjäilly mut kivat juurikasvut mul ain ymsyms :D en tykkää mun hiuksist yhtäääään täl hetkel. oh well!