20120228

Drop your worries, you are gonna turn out fine

Hey y'all! Täysi-ikäinen tyttö nyt kirjottelee täällä, en voi uskoo et oon 18! Ehkä se sit joku kaunis päivä iskee et mähän oon nyt aikuinen..tai ainaki pitäs olla. Kyl mä ajattelin viel iha lapsena elää :) mutta joo, tosiaan kyl se kuva sit tuli eilen hankittuu! Vähän tuli mun siskolle pieni terveysongelma, joten mä menin vaa kelsien kaa hankkimassa sen. Pelotti iha hirveesti ja ku olin istumas siin nii mun posket alko punoittaa iha hirveesti ja tuli hirvee kuuma ja näi...kunnes se sit alko ja olin sillee aa joo en ees tyylii tunne mitää :D siin meni sit ehk joku 30minuuttii jonka ajan juteltiin vaa siinä ja sit lähinki jo himaa! Ennen kotiintuloo me käytii kelsien kaa ottamas pari kuvaa rockilla, ja siis apua mikä mun reaktio oli aamul ku näin sen :D vaik mun siskot yritti olla sniikkei ja vaa hiipii pois sunnuntai iltan, nii kyl mä tiesin et ne kävi maalaamas sen, mut en tiiä mitä ne laitto. Joten aamulla ku ajettii siit ohi nii tulihan siinä tippa silmää haha. Ja mun siskot oli lyöny vetoo siit et alanks itkee vai en, callie voitti! :D haha. Kaikenkaikkiaan oli mukava päivä, aamupalalle mentii chickfila, lounaalle pyysin mun isää soittaa kouluu et pääsisin ulos syömää ja me mentii zaxby's, ja illal mentii syömää red lobsterii. Ihan kivasti tuli siis syötyy hehe. Ja illallisel sain pandora rannekorun mun perheeltä!! Se on täydellinen ❤.
Lauantai ilta suju iha kivasti vaikkakin ehkä vähän oudosti eikä täysin odotusten mukaisesti. Mutta kivaa oli! Sunnuntai meni lagaillessa ja oscareita kattoessa. Eipä täs sen enempää ookkaa sit tapahtunu. Seuraavan kerran tuun sit taas päivittelee ku on jotai asiaa :) see ya

Ei kommentteja: